ديدار با Eton Thor : يک هيولاي 5000 ميلي آمپر ساعت از کشور چين

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


ديدار با Eton Thor : يک هيولاي 5000 ميلي آمپر ساعت از کشور چين

ا موضوع: فناوری,,

Eton-Thor

قطعا برای همه ما پیش آمده است که در میان انجام کاری با اسمارتفون خود، با هشدار تمام شدن باتری مواجه شویم و آرزو کنیم که کاش باتری اسمارتفونمان قوی‌تر از اینها بود. گاهی دیدن یک پریز برق مثل دیدن یک سفینه فضایی برایمان هیجان انگیز است. در ادامه با گجت نيوز همراه باشيد .


ارها شده است که از خود پرسیده‌ایم چرا سازندگان فکری بحال باتر یها نمی‌کنند و چه چیز مانع این می‌شود که دستگاه‌های جدیدتر با باتری‌های خیلی قویتری عرضه شوند؟ باید گفت که تکنولوژی ساخت دستگاه‌های هوشمند روز به روز به سمت باریک‌تر شدن و خوش اندام بودن پیش می‌رود و داشتن یک باتری قدرتمند با این روند تضاد دارد.

Eton-Thor

اما خبر خوش اینجاست، یک سازنده چینی با هوشمندی به نام اتون ثور، خوش اندامی و قدرت را با هم و در کنار هم ارائه داده است. یک هوشمند با باتری 5000 میلی آمپری از این سازنده قول 1100 ساعت استند بای یا 46 روز را داده است. برای درک بهتر، بی‌آیید مقایسه‌ای انجام دهیم. اپل آیفون 5S حدود 250 ساعت یا 10 روز زمان استند بای به شما می‌دهد و اس 4 از سامسونگ 15 روزگوشی را در حالت استند بای نگه می‌دارد، اما اتون ثور 21 ساعت مکالمه همزمان با اتصال به شبکه 3G را برای کاربرانش به ارمغان می‌آرود.

Eton-Thor

از نظر سخت افزاری هم این هوشمند مجهز به اولین پردازنده 8 هسته‌ای واقعی دنیا یعنی مدیا تک MT6592، رم 2 گیگابایتی و رابط گرافیکی Mali-450 است و فعلا هیچ اطلاعاتی از صفحه نمایش آن درز نکرده است.

قیمت این اسمارتفون هنوز مشخص نیست و احتمالا این دستگاه فقط در چین عرضه خواهد شد.


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 97

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف