لنوو در حال کار بر روي نت بوک IdeaPad E10-30 با پردازنده اينتل Bay Trail

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


لنوو در حال کار بر روي نت بوک IdeaPad E10-30 با پردازنده اينتل Bay Trail

ا موضوع: فناوری,,

Lenovo IdeaPad E10 30

زمانی نت بوک ها به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک خود طرفداران زیادی داشتند اما پس از ورود تبلت ها بازار نت بوک ها حسابی خراب شد، دیگر کمتر کسی نت بوک را به تبلت ترجیح می داد. در حالی که به نظر می رسد نت بوک ها به پایان کار خود نزدیک می شوند کمپانی چینی لنوو قصد دارد نت بوک جدیدی را به بازار عرضه کند.


لنوو قصد دارد با عرضه ی نت بوک جدید خود با نام E10-30 جان تازه ای به نت بوک های سال 2014 بدهد. این نت بوک در سایت لنوو هم قرار گرفته است و به زودی عرضه خواهد شد. مطمئناً لنوو از لپ تاپ مدل S10-3s خود که در سال 2010 عرضه کرده بود در طراحی این محصول الهام گرفته است چون این دو محصول شباهت های ظاهری زیادی با هم دارند.

این نت بوک با صفحه نمایش 10.1 اینچی و رزولوشن 1366 در 768 پیکسل ارائه می شود. لنوو برای ساخت این نت بوک از پردازنده های جدید اینتل با معماری Bay Trail استفاده کرده است. این نت بوک در مدل های 2 و 4 هسته ای عرضه می شوند. با این ویژگی لنوو احتمالاً از پردازنده های Intel Celeron N2806 یا N2815 و یا N2920 در این نت بوک استفاده خواهد کرد. البته مدل 4 هسته ای می تواند Intel Pentium N3520 که دارای فرکانس 2.17 گیگاهرتز در حالت پایه و 2.42 گیگاهرتز در حالت توربو است را هم شامل شود.

این نت بوک 2 یا 4 گیگابایت رم DDR3L با BUS 1333 یا 1066 و 320 یا 500 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. E10-30 دارای USB 3(1) ، USB 2(1)، Gigabit LAN، بلوتوث 4، کارت خوان، خروجی VGA و پورت Ethernet است. وبکم این لپ تاپ 0.3 یا 1 مگاپیکسل خواهد بود. این نت بوک یک باتری 2200 یا 4400 میلی آمپر ساعتی به همراه خواهد داشت. کیبورد این لپ تاپ از فناوری AccuType بهره میبرد.

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

نت بوک E10-30 با سیستم عامل ویندوز 8.1 و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد. هنوز قیمت و زمان عرضه ی این محصول از سوی لنوو اعلام نشده است اما از آنجا که مشخصات محصول در سایت لنوو قرار گرفته است به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. با توجه به قطعات به کار رفته در این نت بوک بعید به نظر می رسد که قیمت بالایی داشته باشد.

نکته ی اصلی این است که آیا نت بوک های جدید آنقدر چشمگیر خواهند بود که بتوانند به بازار نت بوک ها جان تازه ای بدهند؟ برای پاسخ به این سوال باید منتظر ماند و دید شرکت لنوو که یکی از غول های کامپیوتری دنیا است با نت بوک جدید خود می تواند کاربران شگفت زده و آن ها را به خرید نت بوک به جای تبلت متقاعد کند.


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 105

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف