لنوو با اسمارت فون Vibe Z2 Pro به جنگ پرچم داران مطرح بازار مي رود

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


لنوو با اسمارت فون Vibe Z2 Pro به جنگ پرچم داران مطرح بازار مي رود

ا موضوع: فناوری,,

lenovo-Vibe-Z2-Pro

طبق اخبار و گزارش هاي جديد کمپاني چيني لنوو در حال کار بر روي يک اسمارت فون جديد با مشخصاتي قدرتمند است.امروز تصاوير و مشخصاتي از اين محصول جديد لنوو به بيرون درز کرده که حکايت از يک تلفن هوشمند با بدنه فلزي ، صفحه نمايش QHD و مشخصاتی در حد پرچمداران فعلي بازار دارد.در ادامه با گجت نيوز همراه باشيد.


طبق اين اخبار و تصاوير اسمارت فون لنوو Vibe 2 Pro داراي مشخصات زير است :

  • صفحه نمایش 6اینچی با وضوح 2560*1440 (QHD)
  • پردازنده Snapdragon 801 2.5GH چهار هسته ای
  • طراحی با بدیه فلزی نازک و زیبا 7.7میلیمتر
  • دوربین 16مگاپیکسلی با تکنولوژی OIS
  • دارای NFS
  • باتری فوق العاده 4000میلی آمپر

همانطور که در مشخصات بالا مي بينيد ، این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد. همچنین یک بدنه‌ی فلزی با ضخامت 7.7 میلی‌متر سخت افزاری داخلی این محصول را که شامل پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین 16 مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال و NFC است، به آغوش کشیده است.

شنیده‌ها حکایت از این دارند ک این تصاویر از یک نشست داخلی در لنوو فاش شده است. همانطور که این تصاویر گویا است، شاهد طراحی دقیق در این تلفن‌هوشمند هستیم که گواه آن حاشیه‌های باریک Vibe Z2 Pro است. صفحه‌ی نمایش و نوار بالایی این محصول نشان از پشتیبانی از دو سیم‌کارت دارد که احتمالا در نسخه‌های بین‌المللی شاهد پشتیبانی از شبکه‌های 4G نیز خواهیم بود.

lenovo-Vibe-Z2-Pro

با توجه خروج Colin Giles از هوآوی و پیوستن آن به لنوو باید شاهد تحول در حضور لنوو در بازارهای جهانی باشیم. Giles سابقه‌ی فعالیت در نوکیا را دارا است و یقیناً لنوو وی را برای تقویت مواضع خود رد بازارهای جهانی به کار گرفته است.

زمان معرفی یا عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند مشخص نشده است. هرچند لنوو در بازارهایی چون آمریکای شمالی و اروپا چندان شناخته شده نیست و حرفی برای گفتن ندارد، اما این کمپانی در بازارهای آسیایی و مخصوصاً چین به موفقیت‌هایی دست یافته است. لنوو پس از خرید موتورولا سعی دارد تا موفقیت‌های خود در بازار چین را به آمریکای شمالی و اروپا نیز تعمیم دهد


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 100

تاریخ انتشار: ساعت:
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف