اولين ساعت هوشمند مايکروسافت در راه است

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


اولين ساعت هوشمند مايکروسافت در راه است

ا موضوع: فناوری,,

microsoft-smart-watch

تب توليد ساعت هوشمند ديگر در ميان تمام شرکت هاي توليد کننده گجت هاي هوشمند فراگير شده است.تقريبا تمام اين شرکت ها يا يک ساعت هوشمند معرفي کرده اند و يا يک محصول از اين خانواده در راه دارند.اينبار خبر از مايکروسافت و احتمال عرضه اولين ساعت هوشمند اين شرکت در آينده اي نزديک به گوش مي رسد.


پیش از این شایعاتی شنیده بودیم که مشخص کرده مایکروسافت بیش از یک سال است که در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند است. اما اخیراً Forbes گزارش جدیدی منتشر کرده است که ادعا می‌کند ساعت هوشمند مایکروسافت ممکن است در تابستان از راه برسد. بر اساس این گزارش مایکروسافت مهندسان کینکت ایکس‌باکس را مأمور کار بر روی این ساعت هوشمند کرده است.

ساعت هوشمند مایکروسافت بیشتر شبیه به Gear Fit سامسونگ خواهد بود و مجهز به سنسورهای بسیار زیادی خواهد شد. به طور مثال این ساعت قادر خواهد بود تا به طور مداوم در طول روز و شب ضربان قلب شما را تحت نظر بگیرد. همچنین خوشبختانه برخلاف پوشیدنی‌های سامسونگ این ساعت هوشمند قرار است علاوه بر ویندوزفون با آیفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی نیز سازگار باشد که از این نظر آن را یک قدم جلوتر از سامسونگ و سایرین قرار خواهد داد.

از آن‌جایی که گوگل سعی دارد با سیستم‌عامل جدید Android Wear خود اکوسیستمی برای پوشیدنی‌ها بسازد و عرضه iWatch اپل نیز در سال جاری بسیار محتمل به نظر می‌رسد شاید سال آینده جنگ ساعت‌های هوشمند جذاب‌تر از گوشی‌ها و تبلت‌ها باشد!

منبع : theverge


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 100

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف