انتشار تصاوير و مشخصاتي از اسمارت فون سطح بالاي بلک بري

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


انتشار تصاوير و مشخصاتي از اسمارت فون سطح بالاي بلک بري

ا موضوع: فناوری,,

BlackBerry-Q30

اسمارت فون BlackBerry Q30 یا Windermere یکی از اسمارت فون های جدید کمپانی بلک بری است که کار تولید آن توسط شرکت معروف فاکسکان انجام می گیرد. این اسمارت فون که تصویر آن را در ادامه مشاهده می کنید دارای یک کیبورد منحصربه فرد QWERTY است. حاشیه صفحه نمایش آن هم همانند BlackBerry Z10 و BlackBerry Bold 9930 از جنس فولاد ضد زنگ می باشد.


بلک بری Q30 دارای صفحه نمایشی +4 اینچی با رزولوشن 1440 در 1440 پیکسل و احتمالا چگالی پیکسلی 480ppi است. در بخش پردازنده، یک چیپ ست چهارهسته ای اسنپ دراگون با گرافیک ادرنو 330 قرار دارد. 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک باتری 3450mAh از دیگر مشخصات این محصول سطح بالای بلک بری است. پورت شارژ در انتهای دستگاه و اسپیکرها در بالا و پایین قرار دارند.

BlackBerry-Q30

اما QWERTY آن چگونه کار می کند؟ گزارش شده که کار آن مشابه یک تراک پد می باشد. هنگامی که با QWERTY درحال تایپ هستید، کشیدن انگشت از راست به چپ برروی کیبورد، کار حذف کلمات یا حروف را انجام میدهد. اگر درحال استفاده از مرورگر هستید و دستگاه را در حالت افقی قرار داده اید، می توانید با کشیدن انگشت به بالا یا پایین برروی کیبور فیزیکی، صفحات وب را اسکرول کنید. در هنگام تایپ هم سه ستون ظاهر می شود که در هر کدام کلمات پیشنهاد شده نشان داده می شود که با حرکت انگشت به چپ یا راست می توان کلمه مورد نظر را انتخاب کرد.

حال سئوال مهم اینجاست که آیا این اسمارت فون سطح بالای بلک بری می تواند به وضعیت این شرکت سر و سامان دهد؟ یک کیبورد QWERTY با قابلیت کلیک می تواند ویژگی بسیار خوبی باشد، اما برای پاسخ دادن به این سئوال می بایست منتظر ورود آن به بازار فروش بود.


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 128

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف