تماشا کنيد : شمارش معکوس براي رویداد Galaxy Premier سامسونگ آغاز شد

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


تماشا کنيد : شمارش معکوس براي رویداد Galaxy Premier سامسونگ آغاز شد

ا موضوع: فناوری,,

Galaxy-Premier

4 روز بیشتر تا رویداد Galaxy Premier باقی نمانده است و سامسونگ در حال آماده سازی مقدمات این رویداد است. گفته می شود که در این مراسم سامسونگ از تبلت های جدید سری Galaxy Tab S که مجهز به صفحه  نمایش AMOLED هستند رونمایی خواهد کرد.


در این رابطه از سوی سامسونگ ویدیویی منتشر شده که در آن شمارش معکوس برای رویداد Galaxy Premier آغاز شده است. به لطف افشاگران محترم ما چیزهای زیادی در مورد تبلت های جدید سامسونگ می دانیم. اما آیا ویژگی های جدیدی در این تبلت ها هست که ما قیلاً در مورد آن چیزی نشنیده باشیم؟ برای پاسخ به این سوال باید تا روز 12 June یعنی 4 روز دیگر صبر کنیم و ببینیم که آیا سامسونگ در Galaxy Premier حرف های جدیدی برای گفتن دارد یا نه؟ با این حال سامسونگ با نشان دادن عبارت «Tab into color» در ویدیو منتشر شده به ما اطمینان می دهد که تبلت جدیدی در راه است.

 

براساس اطلاعات منتشر شده تبلت های جدید سامسونگ در دو اندازه ی 8.4 و 10.5 اینچ و با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل می باشند. این تبلت ها به پردازنده 8 هسته ای Exynos 5420، پردازنده ی گرافیکی Mali-T628 و 3 گیگابایت رم مجهز شده اند. دوربین پشتی این تبلت ها 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ها 2.1 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین گفته می شود این تبلت ها از 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی میکرو SD، سنسور اثر انگشت و اندروید 4.4.2 بهره می برند. به علاوه از اواخر ماه ژوئن قابلیت هایی نظیر Ultra Power Saving mode, Remote PC, Download Booster و امکاناتی بیشتر به این تبلت ها افزوده می شود.


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 102

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف