چرا تمام شخصيت هاي بازي Assassin s Creed Unity مرد هستند ؟!

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


چرا تمام شخصيت هاي بازي Assassin s Creed Unity مرد هستند ؟!

ا موضوع: فناوری,,

ssassin’s Creed Unity

یکی از قابلیت‌ های جالب بازی Assassin’s Creed Unity در راه یوبی‌سافت امکان ایجاد گروه‌های چهار نفره متفاوت و بازی علیه دیگر تیم‌هاست. به نظر بسیار هیجان انگیز می‌رسد، اما شاید توجه نکرده باشید که تمامی شخصیت‌های آن مذکر هستند و نه مؤنث... برای شما سؤال ایجاد نشده که چرا یوبی‌سافت در این بازی به جنش مؤنث روی خوش نشان نمی‌دهد؟


حالا کاشف به عمل آمده که یوبی‌سافت قصد چنین کاری داشته اما هنگامی که پروسه تولید را بررسی کرده‌اند، نیاز به انجام وقت و هزینه بسیار زیادی بوده که این شرکت در نهایت از خیر این کار گذشته است.

این صحبت‌ها را رییس بخش خلاقیت یوبی‌سافت الکس آماناسیو انجام داده است. طبق صحبت‌های وی این شرکت برنامه ‌ای برای اضافه‌کردن یک کاراکتر مؤنث داشت، اما پشیمان شده است. «این اتفاق باعث افزایش دو برابری میزان انیمیشن‌ ها در بازی می‌شد. همچنین صداهای موردنیاز و تمامی جلوه‌های ویژه و هر چیزی دو برابر می‌شد. به خصوص هنگامی که نوبت به شخصی‌سازی آنها می‌رسد. چنین اتفاقی باعث ایجاد حجم زیادی از کار اضافی برای بازی‌ساز ها می‌شد.» همین صحبت‌ها را نیز طراح مراحل بازی برونو آندره در مصاحبه دیگری داشته است که گفته بود برای وجود یک کاراکتر مؤنث باید 8 هزار انیمیشن جدید ساخته می‌شد.البته باید خاطرنشان کنیم که یوبی سافت در Assassin’s Creed 3: Liberation یک کاراکتر مؤنث ایجاد کرده بود و آن‌ها علیه چنین ایده ای نیستند و تنها حجم کار بسیار بیشتری می‌طلبد.

منبع : ubergizmo


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 52

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف