تصويري منتسب به هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR منتشر شد

فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


تصويري منتسب به هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR منتشر شد

ا موضوع: فناوری,,

samsung-gear-vr

ماه مي گذشته بود که شايعاتي مبني بر فعاليت ساموسنگ براي توليد یک هدست واقعیت مجازی شبیه به  Oculus Rift ، منتشر گرديد.امروز تصويري منتسب به اين هدست با نام Gear Vr منتشر شده که شايعات گذشته را بيش از پيش تقويت مي کند.


به گفته SamMobile ،  Gear VR قرار است سپتامبر سال جاری در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی IFA برلین رونمایی گردد. آنگونه که در عکس مشاهده می شود، طراحی بیرونی این دستگاه در دو رنگ قرمز و مشکی است. Gear VR همچنین دارای یک پد لمسی در کنار جایگاه لنز و یک دکمه که بر اساس گفته ها به کاربران اجازه می دهد تا از مد " see-through " استفاده کنند می باشد.

گرچه بسیاری از ویژگی ها در این عکس قابل مشاهده نمی باشد، اما سایت SamMobile گفت Gear VR دارای داک 3.0 یو اس بی خواهد بود که به کاربران این اجازه را می دهد تا یک دستگاه موبایل گلکسی را به آن متصل کنند. بدین وسیله به جای آنکه حسگرهایی در خود هدست جاسازی گردد این دستگاه می تواند از شتاب سنج گوشی موبایل برای ردیابی مغز استفاده نماید تا تاثیر یک واقعیت مجازی را دریافت کند. این نیروی محرک تا حدی به نیروی موجود در دستگاه واقعیت مجازی cardboard VR که به تازگی در کنفرانس I/O گوگل معرفی شد شبیه است.
گزارشات همچنین حاکی از این می باشد که Gear VR در زمان عرضه، به همراه مجموعه ای از اپلیکیشن ها و نیز SDK برای طراحان خواهد بود. از همه جالب تر اینکه  SamMobile خبر داد درحالیکه سخت افزار این دستگاه توسط شرکت سامسونگ تولید خواهد شد، نرم افزار آن توسط تیم طراحان دستگاه واقعیت مجازی Oculus Rift به نام Oculus VR ارائه داده خواهد شد.

عرضه این محصول درست با برگزاری کنفرانس Oculus Connect که برای اواسط سپتامبر سال جاری برنامه ریزی شده است، همزمان خواهد بود. البته صحت و درستی این عکس هنوز تایید نشده است، اما اگر هدست VR همانی باشد که در عکس دیدیم، طراحی براق و قابلیت های اتصال به گوشی های گلکسی ممکن است توجه تعداد زیادی از کاربران که پیش از این تمایلی به این تکنولوژی نداشتند را به خود جلب نماید.

منبع : mashable


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 156

تاریخ انتشار: ساعت:
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف