فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


ا

Brazil-Germany-World-Cup

اگر به فوتبال علاقه دارید قطعاً بازی دو شب پیش آلمان و برزیل را تماشا کرده‌اید و در کنار بهت و تعجب از دیدن آن لذت برده‌اید. این بازی در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و به اعلام توییتر رکورد بیشتر توییت مسابقات ورزشی در تاریخ را شکست!


پیروزی 7 بر 1 آلمان بر برزیل همان‌طور که برای طرفداران برزیل سنگین و دشوار بود برای آلمانی‌های شادی‌آور و به‌یادماندنی شد و صرف‌نظر از این‌که طرفدار کدام تیم هستید احتمالاً شما هم در شبکه‌های اجتماعی در مورد این بازی اظهار نظر کرده‌اید؛ مخصوصاً اگر از کاربران توییتر باشید.

به اعلام توییتر در آخرین شمارش 35.6 میلیون توییت با هش‌تگ #GER و #BRA مربوط به این بازی توسط کاربران توییت شده است که بیشترین تعداد توییت در مورد هر بازی ورزشی در تاریخ است! آلمان اولین تیمی بود که در 29 دقیقه ابتدایی توانسته 5 گل را به ثمر برساند و سنگین‌ترین شکست تاریخ جام جهانی را برای برزیل آن هم در خانه رقم بزند. تعداد 7 گل هم بیشترین تعداد گل تاریخ دوره نیمه‌نهایی جام جهانی محسوب می‌شود.

منبع : engadget

 


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir




تعداد بازديد : 124

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف